人気ブログランキング | 話題のタグを見る

ウズベキスタンでの活動記録から始まったブログも、今は子どものことや作ったパンの記録ブログになっています。


by насиба
カレンダー
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

良い日でした。 ウズまであと9日

бугн ўн иккинчи Йюнб,якшанба

Биринчи,кечада нарса ёздим.
Кеча жуда жуда яхши куни эди.Мен одатда борган "UHU"номли ”LIVE HOUSE”га
борадим.Ўзок вакт мен буердага бормайиан.Шунинг учун мен озгина ҳаяажондаётган эди.Лекин бирдан кизкарли бўлдим.
Кеча буерда кўп одамлар ҳар ҳил кўшиқлар айтди.

Ушаичда "Тенкиюохо"номли кўшиқлар айтган одам бор эди.У "бу кўшқ сиз учун айтдим"деб айтди.
Ва "ҳаракат қилмаса ҳам яхши"деб айтди.

Мен ушадай айтган дустлар борлиги учун мен ҳаракат қилаоламан,деб уйлайман.




頑張らなくてもいいんだよ


そう言ってくれる人がいるから、私は頑張れるのだと思います。


ほんとうにたくさんの人に支えられて、私は生きてきたんだなぁ、ってしみじみ感じました。



昨日は、本当に良い日でした。
久しぶりに行ったUHUで、とっても素敵な時間を過ごせました。


あの場所に出逢えたこと、その場所でいろんな人に出逢えたこと、私は忘れません。




語学授業の最後に、ウズベクの名前を先生につけてもらいました。

Насиба(ナシバ)

何でももらうし、もらえる、恵まれてるって意味だそうです。


素敵な名前をありがとうございました。

いろんな人からもらったものに感謝をしながら、生きていきたいです。





もうひとつ。
Бугун мен сартарошхонасида сочим олдирди.
Жуда кўп сочим олдиргани учун мен маймундайга бўлдим.
Лекин мен сочим олдириш дан олдин жуда мазза.
Мен Ўзбекистонга боргаимда уерда сартарошхонага боришни хохлайман.


今日は美容院へ、髪を切りに行きました。
たくさん切られたので、私はさるのようになりました。
でも、髪を切られた後は、とっても気持ち良かったです。
ウズベキスタンへ行ったとき、そこの美容院へ行きたいな。
by woody_bullseye | 2011-06-12 23:00 | 訓練終わって、ウズへ行くまで